vrijdag 25 februari 2011

Handwerkbeurs

Vanmorgen naar de handwerkbeurs geweest in Zwolle. Ik las het vanochtend in de krant en werd helemaal enthousiast.. even overlegd met manlief omdat hij vrij is vandaag en of ik weg kon, en dat kon. Hij ging zwemmen met de jongste..
Gauw douchen een e-ticket uitgeprint wat geen overbodige luxe bleek te zjn en ik op weg naar Zwolle. Half uurtje rijden vanaf hier dus dat is zo..
Daar aangekomen kreeg ik de schrik van mijn leven.. wat een auto's al om half 11 (begon om 10.00 uur) en wat een vrouwen.. Nou ben ik er ook 1 dus niet zeuren en naar binnen.
Heel veel stands met heel verschillende mensen. vrouwen dus. Heb veel gezien maar eigenlijk niks vernieuwend, wel jammer want daar had ik stiekem op gehoopt..
Heb een leuk boekje gekocht met 100 bloemen gehaakt en gebreid en mooie merinowol met zijde om te spinnen..
Was om 13.00 uur thuis..blij toe want het werd steeds drukker en warmer en mensen hebben veelal wel de neiging om toch vooraan een stand te willen staan.. pffff

Geen opmerkingen:

Een reactie posten