woensdag 6 maart 2013

Volkstuin

Het zal dit jaar wel wat rustiger worden met het creatieve werk want ik ben sinds kort trotste eigenaar van een volkstuin. 10 vierkante meter grond. Vlak bij een vriendin die mij eerste jaar door loods wat ik ben een leek op dit gebied, maar vindt het een geweldige uitdaging. Dus aan het werk. Grond verdelen in bedden en een plan opstellen. Pootaardappels in eiertreefjes zodat ze kunnen kiemen. Compost op de tuin en netjes aanharken en klaar is mijn tuintje. Als mijn plan is goedgekeurd door vriendin gaan zeer binnenkort de tuinbonen en peulen de grond, want ja daar is het tijd voor. Als weer toelaat. Nog op zoek naar hekje want dan is helemaal echt. De tuin is 3 straten verderop dus gereedschap in de fietstas en hupsadike.







1 opmerking:

  1. Hey, dat is plezant. Binnenkort sla en ajuintjes en lekker aardappelen uit eigen tuin. Geniet ervan !!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen