vrijdag 22 februari 2013

HANDig

Omdat het voorjaar er nog niet aan zit te komen, en ik altijd koude handen heb op de fiets bedacht ik mij dat je vroeger van die fietsmoffen had.. Wilde er niet teveel geld aan uitgeven, voor geval het niks werd. Maar met een handig tasje van de Blokker voor een euro, een stofje die ik nog had en wat vulling ben ik aan werk gegaan en resultaat is wel grappig en warm en daar ging het om.. Denk wel dat ik er nog een paar ga maken van sky (hoe schrijf je dat) en een bontje maar dan moet ik naar de stoffenwinkel en die is er niet bij ons in dorp. Dus dat komt nog wel.

1 opmerking:

  1. Je fiets ziet er geweldig mooi uit. Ik zou je overal herkennen aan je fiets.De handschoenen die zullen nog nodig zijn, want het zonnig weer laat op zich wachten.
    Prachtig !!
    groetjes
    mija

    BeantwoordenVerwijderen