maandag 19 april 2010

Nieuw Project


Omdat Spanje niet doorgaat.. We hebben vandaag besloten om niet te gaan en om het te verplaatsen naar oktober.. Hopen dat Youth in Action dit ook goed vindt en dat Spanje het ook voor elkaar krijgt.. Maar we gaan ervoor.. Hierdoor heb ik weer meer rust gekregen en tijd voor wat nieuws..
Zoals jullie wel weten ben ik bezig met het haken van jasbeschermers, maar hier hoort natuurlijk een fiets bij,, en die is er..
Ik heb hem vanmiddag bij mijn vader en moeder opgehaald en uit elkaar gehaald met Berny.. grotendeels wat er zijn nog moeilijkheden maar dat komt nog wel.. en heb een hele slimme pa die me vast wel helpt..
Ik zal jullie op de hoogte houden.. Oh ja is een een NSU opel fiets uit ongeveer 1937.. ja Duitse degelijkheid hoor..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten